TOP 5 alimente dietetice, considerate sănătoase, care te îngrașă foarte mult
Autor: Cătălina Burghelea pe 16 iun, 22:23 | Diete/Fitness

imagine cu rol ilustrativ

Există numeroase sfaturi, trucuri și rețete pentru a pierde în greutate. Cu toate acestea, în multe cazuri nu funcționează. Acest lucru se datorează faptului că unele alimente dietetice te îngrașă foarte mult. 

Atunci când ținem o dietă, evităm pe cât posibil fursecurile, bomboanele, ciocolata, cartofii prăjiți și pizza, printre altele, întrucât sunt vinovații kilogramelor în plus. Există însă și alte tipuri de alimente clasificate drept „sănătoase” care îngrășă:

1. Băuturile dietetice

Cercetătorii cred că atunci când mâncăm sau bem ceva dulce, corpul nostru se așteaptă la calorii. Dar când nu-i dăm calorii, organismul nostru reacționează încetinind metabolismul, răspunzând mai puțin la insulină și câștigând în greutate.

Ce să alegi în schimb? Cel mai indicat lucru este să bei apă, ceai natural cu gheață și neîndulcit, apă cu lămâie. 

2. Alimentele cu conținut scăzut de grăsimi

Când oamenii cumpără un produs cu conținut scăzut de grăsimi, consumă de obicei cu 30% mai mult din acea mâncare. Din acest motiv, este recomandat să consumi porții mici de alimente sănătoase, fără ca acesta să fie sărace în grăsimi. 

3. Iaurturile aromate

Iaurturile aromate sunt de obicei îndulcite cu zahăr și sirop de porumb. O alternativă bună este să adaugi fructe proaspete în iaurt.

4. Fructele ambalate

Deși poate părea greu de crezut, fructele ambalate îngrașă. Depozitarea lor în recipiente închise împiedică marinarea lor în propriul suc. De aceea companiile le adaugă sirop de porumb bogat în fructoză pentru aromă și conservare. 

5. Băuturile sportive

Majoritatea sportivilor consumă aceste băuturi și oamenii au senzația că sunt sănătoase. De fapt, ele conțin doar zahăr și apă. Doar în perioadele de competiții sportive sunt recomandate băuturile energizante, în rest, acestea pot îngrășa. 

Diete/Fitness Vezi toate articolele